6 תשובות
תהי חזקה ואל תאבדי תקווה
תייהי לצד חברה שלך כי זה נורא להיות לבד במצב כזה והעיקר שאת יודעת שאת עושה את הדבר הנכון
ושיסגרו או יחסמו את העמוד
תהיה לך מצווה גדולה תייהי איתה ותגידי לה שאת איתה
ושיסגרו או יחסמו את העמוד
תהיה לך מצווה גדולה תייהי איתה ותגידי לה שאת איתה
תדווחי על העמוד
דווחו על העמוד ותגישו תלונה, ותעזרי להבין שאותם ילדים הם פשוט רעים ולא שווים את זה, אוף , לפעמים ילדים עם באמת נוראי .למה אנשים עושים את זה לאחרים ? למה הם סתם פוגעים בילדים חפים מפשע ? הרוע, השנאה והקנאה, אנשים צריכים להפסיק את זה :|
שאין להם חיים
תגידי לה שרק קנאים פותחים עמודי שנאה
באותו הנושא: