7 תשובות
בעונה הראשונה לצערי לא
אבל בעונה השנייה כנראה שכן:)
^מי אמר שיהיה עונה שנייה?
נטפליקס אמרו שלא בטוח שימשיכו לעונה שנייה נקווה שכן
^מי אמר שתהיה עונה שנייה?
נטפליקס אמרו שכנראה הסדרה לא תמשיך לעונה נוספת.. נקווה שכן
כן תהיה עונה שנייה השחקנים אישרו את זה
וחוץ מזה בכלל אמרו שיש תסריטים לעוד 4 או 5 עונות
מאיפה שמעת את השמועה הזאת?
זה לא "שמועה"
ואני כבר עניתי לך בשאלה הקודמת שבה את אמרת אות אותו הדבר