13 תשובות
אפשר להנות גם אם אכולים כשר..
כ"כ נכון
אנשים שמפסידים.
אנשים שמפסידים.
אנונימי
כשר זה לא רק קטע שלא לאכול חזיר וכל זה.. יש גם פרות שהם לא כשרות בגלל ששחטו אותם בשחיטה לא כשרה.. כשמחליטים אם משהו כשר אז בודקים שהוא לא נגע בבשר כי בשר וחלב זה לא בריא ביחד.. וגם כל דבר שהוא לא כשר אז יש סיבה שהוא לא כשר...
שואל השאלה:
לא אי אפשר להנות שאוכלים כשר כי אי אפשר לטחון גלידה אחרי המבורגר ואי אפשר לדפוק פיצה אם בשר ואי אפשר לאכול חזיר ואי אפשר לטעום את החיים
לא אי אפשר להנות שאוכלים כשר כי אי אפשר לטחון גלידה אחרי המבורגר ואי אפשר לדפוק פיצה אם בשר ואי אפשר לאכול חזיר ואי אפשר לטעום את החיים
טוב יש בזה משהו..:)
שטויות עלאק בשר וחלב לא בריא ביחד!
מיליוני אנשים בעולם אוכלים את זה ביחד אף אחד לא מת מזה! וגם לא נגרמים נזקים
אני אוכלת בשר וחלב יחד אין לי שום בעיה בגוף ומישהו ששומר הוא לא יותר בריא ממני
מיליוני אנשים בעולם אוכלים את זה ביחד אף אחד לא מת מזה! וגם לא נגרמים נזקים
אני אוכלת בשר וחלב יחד אין לי שום בעיה בגוף ומישהו ששומר הוא לא יותר בריא ממני
אנונימי
לא אמרו שיש בעיה בגוף אני אפילו לא בטוחה איך זה התחיל ומי המציא ת'חרא הזה של כשר.. אבל בכל זאת אני שומרת כשרות.
לטווח הקצר אין בעיה.. אבל לטווח הארוך זה לא בריא..
שואל השאלה:
ותאמינו לי שאלוהים אוהב אתכם גם בלי שלא תואכלו בשר וחלב ביחד
ותאמינו לי שאלוהים אוהב אתכם גם בלי שלא תואכלו בשר וחלב ביחד
אפשר ליהנות מהחיים גם בלי לאכול לא כשר o_o
ואני גם צמחונית אז האפשרויות מצטמצמות בכל מקרה..
ואני גם צמחונית אז האפשרויות מצטמצמות בכל מקרה..
את שומרת כשרות בטח בגלל שנולדת למשפחה שומרת מצוות ומאמינה.. (:
אע איפה זה מוכח שזה עושה בעיות לטווח קצר או ארוך או אנא אערף
אע איפה זה מוכח שזה עושה בעיות לטווח קצר או ארוך או אנא אערף
אנונימי
צודקת..
חחח כזה נכון:-)