5 תשובות
למה לא דיברת איתו שבועיים?
שואל השאלה:
סתם (לא רבנו או משהו)
נו אז אתה יכול להאשים אותו?
שואל השאלה:
כן מה זה קשור שלא דיברנו זה לא אומר שרבנו
כי זה פוגע שאתה מנתק קשר עם מישהו שהוא חבר טוב שלך סתם ככה
באותו הנושא: