5 תשובות
למה לא דיברת איתו שבועיים?
שואל השאלה:
סתם (לא רבנו או משהו)
סתם (לא רבנו או משהו)
נו אז אתה יכול להאשים אותו?
שואל השאלה:
כן מה זה קשור שלא דיברנו זה לא אומר שרבנו
כן מה זה קשור שלא דיברנו זה לא אומר שרבנו
כי זה פוגע שאתה מנתק קשר עם מישהו שהוא חבר טוב שלך סתם ככה
באותו הנושא: