4 תשובות
להעסיק את עצמך
כן, אוכלים הרבה בצהריים או במעברים לרב בגלל שאין תעסוקה תמצאי לך ללכת לטיול קטן או לצפות בסדרה כדי להעביר את הזמן:)
שמי שעון מעורר בסביבות הצהריים וזה יזכיר לך לא לאכול ואיך שהשעון מצלצל ישר לכי לעשות משהו
תעסוקה ותאכלי דברים שנותנים תחושה של בטן מלאה כמו גזר ושתייה מרובה של מים ממש עוזר