5 תשובות
אני מניחה שבוגרים (מה שבחיים לא יקרה ;-;)
גם וגם . מצד אחד בוגרים בגיל הזה זה לא שווה כי כל הקטע להיות שטונתיק וזה ומצד שני ילדותיים יותר מדי זה גם לא טוב
בוגר להבין קצת דברים יותר ממה שאני מבין עכשיו וגם לנהסות דברים חדשים
בוגרים
הכי כיף זה האמצע בניהם שאתה גם צוחק כמו ילד קטן
אבל גם עם פופרציות של אנשים בוגרים
אבל גם עם פופרציות של אנשים בוגרים
באותו הנושא: