התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על חלוקת הפרחים בסטיפס ללא עזרה מן המשתמש שקיבל פרח?
7 במאי 2020, 20:15
דעות
פרחי סטיפס
Opinion
2 תשובות
זה לא כל כך משנה לי
ס
סטפני האניגן
שאין בזה בעיה
נ
נאצית+2
באותו הנושא:
אם על כל פרח שמקבלים בסטיפס, פרח אחד בעולם נהרס הייתם ממשיכים לגלוש בסטיפס?
הייתם רוצים שלא תיהיה הגבלה על חלוקת הפרחים בסטיפס?
למה קיבלתי 30+ פרחים תוך יום עם תשובות מעוררות מחלוקת?
מה אתם חושבים על אלה בסטיפס שכשהם מחלקים פרחים הם מדלגים על מישהו?
אתם חושבים שאם לא היו פרחים בסטיפס, הייתם ממשיכים להיות בסטיפס?
אתם חושבים שפרחים בסטיפס זה טוב?
מה אתם חושבים על זה?- שאת כל הפרחים בסטיפס צריך לבטל!
פרחים בסטיפס- אם נתתי למישהו פרח בסטיפס- ואני מתחרטת, אפשר לבטל ?
אתם חושבים שצריך לשנות את הציור של הפרח בסטיפס?
אתם חושבים שיש לכם מלא פרחים בסטיפס יחסית למשתמשים אחרים? (בוא ניראה מי מהאנשים שיענה ישלו הכי הרבה פרחים)
מה הקטע של אנשים לעשות פה חלוקת פרחים?