10 תשובות
טיפש מי שאומר שזה היה נס, זה היה התערבות אלוקית
אנונימי
איך זה קשור? איך "אלוהים" כביכול קשור לזה? זה גיבורי ישראל ניצחו את המלחמה לא "אלוהים"
זה החיילים השגיחו לא "אלוהים"
כי הותקפנו מכל מדינות ערב שסובבות אותנו ישר אחרי הכרזת העצמאות והיינו צבא מאוד קטן
אבל ניצחנו אותם
אנונימית
כי מדינה שכרגע נולדה מול 5 ועוד כמה מדינות, שכבר די מבוססות. זה אמור להיגמר בכישלון חרוץ, אבל מסתבר שזה לא.
הקודם שענה כתב מצוין
זה כמובן לא נס, אבל זה ניצחון כביר מבחינתנו, ואחד שאף אחד לא ציפה לנו.
אנחנו, עם מאות אלפים, נלחמנו נגד שבעה צבאות ערב וניצחנו. מדינה שעוד בקושי הוקמה. אז די ברור למה אומרים את זה הרבה.
מי שכתב מעליח תתבייש לך, כל המאמינים אתם נותנים קרדיט מלא ל"אלוהים" ולא לחיילים ולגיבורי ישראל שנפלו
ברור שהחיילים שלנו נתנו את החיים שלהם בשביל המלחמה ובשביל שתהיה לנו מדינה
ואלוקים השגיח עליהם מלמעלה שכל הצבאות ערב לא יצליחו לכבוש אותנו ולהעיף אותנו מפה.
אנונימית
טוב תאמין במה שאתה רוצה
אנונימית