6 תשובות
בתור בת אני כזה שקטה וביישנית בעיקר אבל אם הייתי ככה כבן בדוק הייתי ילד כאפות
אנונימית
אותו דבר
אותו דבר לול
אותו הדבר.
אותו דבר?
אם אי פעם אני אהפוך לבן אני אודיע לך
באותו הנושא: