5 תשובות
זה דורש מאמץ והתמדה (בלהתאמן כל יום, ללמוד אקרודים שקצת כואב לעשות אותם בהתחלה) אבל זה בקושי קשה
אני עדיין לא נגן מקצוען אבל אני כבר נגן מתקדם יחסית , אז כן בהתחלה זה די קשה וצריך להתאמץ ללחוץ על המיתרים וגם עם הזמן את תראי שקצות האצבעות שאת לוחצת איתם על המיתרים מתקשות וככה כבר הלחיצות יבואו לך בצורה טבעית , ופשוט צריך להתאמן הרבה.
זה די קשה.
אני עדיין די מתחילה אבל ללמוד את הבסיס זה קל.
אני לא למדתי לבד אבל אני יודע איך זה מרגיש- זה יכול להיות מתסכל, זה לא פשוט, אבל אפשרי
באותו הנושא: