11 תשובות
לא
כן..

נתת לאנונימי פעם
התשובה כן, את לא.
אנונימי
לא , זה יסמן שהתשובה קיבלה פרח אבל את לא תקבלי
יכולים לשים לך פרח על התשובה אבל את לא מקבלת אותו
לא
כן
לא.
לא
Yyu
אפשר לקבל כשאת באנונימי אבל זה לא יתווסף לפרחים שלך