11 תשובות
לא
כן..
נתת לאנונימי פעם
נתת לאנונימי פעם
התשובה כן, את לא.
אנונימי
לא , זה יסמן שהתשובה קיבלה פרח אבל את לא תקבלי
יכולים לשים לך פרח על התשובה אבל את לא מקבלת אותו
לא
כן
לא.
לא
אפשר לקבל כשאת באנונימי אבל זה לא יתווסף לפרחים שלך