תשובה אחת
זכרון יפה
יש את המדרחוב בזכרון שמאוד יפה שם להצטלם
יש מסעדות ויש איזה 2 ברים או משהו לא רציני אבל הכל סגור רוב הסיכויים
בלילה הכל כמעט סגור שם אבל
עדיף את חיפה כן
יש את המדרחוב בזכרון שמאוד יפה שם להצטלם
יש מסעדות ויש איזה 2 ברים או משהו לא רציני אבל הכל סגור רוב הסיכויים
בלילה הכל כמעט סגור שם אבל
עדיף את חיפה כן
באותו הנושא: