תשובה אחת
זכרון יפה
יש את המדרחוב בזכרון שמאוד יפה שם להצטלם
יש מסעדות ויש איזה 2 ברים או משהו לא רציני אבל הכל סגור רוב הסיכויים
בלילה הכל כמעט סגור שם אבל
עדיף את חיפה כן