6 תשובות
זה בסדר לדבר מביישנות וצניעות..
אני ככה מדבר וזה בסדר..:)
אם זה לא יותר מידי זה בסדר.. צניעות יש אנשים שאין להם את זה
אבל תאהבי את עצמך זה מה שחשוב
אין ממש דרך להסביר את זה, פשוט אל תעשי את זה, תאהבי את עצמך כי את שווה את זה ואל תתני לאף אחד אף פעם לדבר אלייך בצורה שתגרום לך להרגיש לא נעים, כולל את עצמך, אל תדברי על עצמך בצורה שתגרום לך להרגיש פחות טובה כי את לא
תנסי להפחית את זה לאט לאט ולחשוב על כשרונות ותכונות שאת אוהבת בעצמך
להראות ביטחון גם אם את לא מרגישה ככה...
אני אגיד לך משהו כל החיים מה שעניין אותי זה דעה של אחרים תמיד חשבתי על מה שהם חושבים לפני מה שאני חושבת ופחדתי להגיד את מה שבראש שלי אבל בסהכ הם בני אדם וגם אם ישפטו אותך אין להם את הזכות ! תאמיני בעצמך אנחנו מאמינים בך ! ❤
באותו הנושא: