6 תשובות
שואל השאלה:
טעות בתיקון האוטומטי, התכוונתי נכשלתי
טעות בתיקון האוטומטי, התכוונתי נכשלתי
כן אם את מרגישה מספיק בנוח תגידי
כן , למה לא ?
זה לא מביך או משהו, לא כולם מצליחים בטסט ראשון..
זה לא מביך או משהו, לא כולם מצליחים בטסט ראשון..
כן ברור
אם כבר עשית אותו אז כן אולי הן גם ילמדו
כן
באותו הנושא: