11 תשובות
מתחת ל20 משעים אותך מהאתר
יכולים להוריד לך נקודות עד כמות מסויימת ואז יחסמו אותך
זה סתם משהו אבל אם אתה קצת מדי אתה מושעה מהאתר
קרה לי פעמיים שנחסמתי לחודש . אחותי נחסמה לגמרי מהאתר
זה אמור להראות למשתמשים אחרים כמה אפשר לסמוך עליך בעיקרון.
מעל 70 זה משתמש אמין ומתחת ל50 זה לא אמין. כולם מתחילים ב50 ואז האמינות עולה כל יום אם עונים על יותר משאלה אחת.
מתחת ל30 אמינות מתחילים להיחסם.
יש עוד פרטים בחוקים של האתר
מעל 70 זה משתמש אמין ומתחת ל50 זה לא אמין. כולם מתחילים ב50 ואז האמינות עולה כל יום אם עונים על יותר משאלה אחת.
מתחת ל30 אמינות מתחילים להיחסם.
יש עוד פרטים בחוקים של האתר
שואל השאלה:
ואיך אני מקבל אותם
ואיך אני מקבל אותם
אתה צריך להיות פעיל ולא לעבור על חוקי האתר-והן יעלו לך אוטומטית
שואל השאלה:
אז אני אחסם בקרוב?
אז אני אחסם בקרוב?
אם לא תעבור על חוקי האתר אז הנקודות לאט לאט יעלו ולא תחסם
שואל השאלה:
כן אבל מורידים לי נקודות על שטויות באמת אז קשה ככה כשאני רושם מלא הודעות ביום :(
כן אבל מורידים לי נקודות על שטויות באמת אז קשה ככה כשאני רושם מלא הודעות ביום :(
כן, זה באמת טמטום, אני מבין על מה אתה מדבר, כל הזמן יורדות ועולות לי נקודות על שטויות ):