6 תשובות
טישרט וגקט עם גינס/טייץ וסניקרס
וכי זה פשוט ויפה חחח
שימי זינב כחול וחולצה לבנה
או זינס שחור וחולה לבנה
שורט טו גופיה שמלה מה שבא לך
או זינס שחור וחולה לבנה
שורט טו גופיה שמלה מה שבא לך
אני הייתי לובשת:
נעלי נייק איר לבנות
סקיני גינס לבן
חולצה שחורה חלקה עם וי קצרה
גקט גינס/ נייק שחור
הייתי שמה גלוס בולט.
ושיער פזור
נעלי נייק איר לבנות
סקיני גינס לבן
חולצה שחורה חלקה עם וי קצרה
גקט גינס/ נייק שחור
הייתי שמה גלוס בולט.
ושיער פזור
הכל יפה לך
שואל השאלה:
^תודהה <_<
^תודהה <_<
אנונימית
באותו הנושא: