4 תשובות
לא. גם לי יש ארוכות וחזקות טבעי ואני עושה גל והן בסדר גמור. כמובן שאם תלכי למישהי חרא אז הן יהרסו..
בגדול כן, אם זה ממש חשוב לך אז פעם בכמה חודשים זה בסדר, אבל זה שובר ומסרטן לא ממליצה להסחף עם זה... נגיד אני עשיתי לבת מצווה ועוד פעמיים בערך מאז וזהו..
אני עושה בכללי אבל ציפורניים גדלות אז..