2 תשובות
בעיקרון מותר לצלם כי זה שטח ציבורי, אבל עדיף לשאול קודם. כי לא כולם היו רוצים להצטלם.
שואל השאלה:
בעיקרון ךא ממש יראו את הפנים זו המטרה
אנונימית