2 תשובות
שואל השאלה:
רגיל...לא כול היום.
כנראה שאת/ה צריך/ה משקפיים בגלל הטלפון או שהראייה פשוט קצת מאומצת.
ממליצה ללכת לרופא עיניים, יש לי משקפיים ובהתחלה כאבו לי העיניים בגלל שהם לא ראו כמו שהם היו אמורות לראות, והם מתאמצות יותר כדי לראות טוב.
בגדול צריך ללכת לרופא עיניים ואם יש משקפיים צריך לעשות, ממליצה להקפיד על לשים משקפיים כי אני בהתחלה לא הייתי שמה וזה עשה לי רק נזק בעיניים ובמספר גדל וגם ממשיך לגדול...