9 תשובות
תביני שתמיד יהיו תגובות רעות
אני עם הזמן למדתי לא להתייחס ולשים פס כי זה בא מקנאה
לא יודעת למה גם האנשים האלה נותנים לי כוח להמשיך ..
ואם את מהטיקטוק אולי אנחנו מכירות תשלחי לי הודעה
אני עם הזמן למדתי לא להתייחס ולשים פס כי זה בא מקנאה
לא יודעת למה גם האנשים האלה נותנים לי כוח להמשיך ..
ואם את מהטיקטוק אולי אנחנו מכירות תשלחי לי הודעה
הטיקטוק זה מקום מלא בשנאה , אם העלת סרטונים היית צריכה להבין את זה , כל עוד כיף לך שם אל תתיחסו לאף אחד
הם קנאים, את מדהימה.
תגובות רעות תמיד יהיו לצערנו, אבל את הרבה יותר חזקה מהן. גם תזכרי שכל האנשים האלו לא באמת מכירים אותך.
תגובות רעות תמיד יהיו לצערנו, אבל את הרבה יותר חזקה מהן. גם תזכרי שכל האנשים האלו לא באמת מכירים אותך.
תצחקי על זה. זה מה שאני עושה(:
שואל השאלה:
עושה*
עושה*
אנונימית
שואל השאלה:
לא אריאנה אני לא רוקדת
אני סתם מדברת ועודה כל מיני דברים בשביל הצחוקים ^
לא אריאנה אני לא רוקדת
אני סתם מדברת ועודה כל מיני דברים בשביל הצחוקים ^
אנונימית
ניראלי זאת גלי
אנונימית
יכול להיות שאת...?
אוקיי נמשיך אממ האמת שיש איזשהי מישהי שעכשיו כותבים לה מלא מלא תגובות רעות ואומרים שהיא שקרנית ודברים כאלה (אני מקווה שזאת לא את) אבל שתדעי רק שאת מדהימה ושכל מי שכותב לך תגובות כאלה הוא אפס שיש בו מלא שנאת חינם.
תמיד יהיו אנשים שיאהבו אותך
אוקיי נמשיך אממ האמת שיש איזשהי מישהי שעכשיו כותבים לה מלא מלא תגובות רעות ואומרים שהיא שקרנית ודברים כאלה (אני מקווה שזאת לא את) אבל שתדעי רק שאת מדהימה ושכל מי שכותב לך תגובות כאלה הוא אפס שיש בו מלא שנאת חינם.
תמיד יהיו אנשים שיאהבו אותך
גלי אם זאת את תדעי שאני חולה עלייך
אנונימית
באותו הנושא: