7 תשובות
לא את לא צריכה
אבל מציעה לך לא לוותר על הבגרות, את לא באמת יכולה לדעת שבסוף תהיי שחקנית..
תבדקי על זה תחקרי באינטרנט לדעתי לא חושבת שצריך
במשחק את לא צריכה לחשב איקס במתמטיקה באמצע
יש הרבה שחקנים שלא סיימו בגרות בכלל כי המקצוע לא דורש את זה, אבל כל עוד את יכולה, תעשי :) את לא יכולה לדעת מה צופן העתיד גם אם את בטוחה שתהיי שחקנית :)
שואל השאלה:
אוקיי תודה כולם, ואני בטוחה שאני אהיה שחקנית
היי זה גם החלום שלי :)
את רוצה לשחק על הבמה או בטלוויזיה?
בכל מקרה מאחלת לך המון בהצלחה בעתיד והלוואי ששנינו נגשים את החלום הזה❤

ולשאלתך: עדיף באמת שתעשי בגרות. זה יפה שאת מאמינה שזה יקרה אבל את באמת לא יודעת כמה זה קשה לקבל מלא "לא"...למרות שאת טובה יש מלא שחקנים שפסלו אותם בתחילת הדרך והם היום מאוד מוכרים
ואם תעשי בגרות אולי זה רק יוסיף לך..שיהיה לך בהצלחה!
שואל השאלה:
שחקנית טלוויזיה, אבל הופעתי כבר על במה
בצפר גרם לי דיכאון(לא מגזימה)
בהצלחה גם לך