5 תשובות
נוראי
אנונימית
מזעזע
לא בעד, אבל זה קורה מלא גם נגד שמאלנים.
לא צריך להיתמם. שתי הצדדים לא תמימים.
לא צריך להיתמם. שתי הצדדים לא תמימים.
אוי ואבוי
הזוי ומזעזע .
באותו הנושא: