13 תשובות
נכון אפילו יש לי כמה חברים כאלה שהם גם יותר נורמליים בלבוש ושיש להם טלפון מאשר האשכנזים
כן. האשכנזים לרוב יותר קיצוניים ומתים מבפנים, בעוד שהמזרחים עם טיפה יותר שמחת חיים.
ואני די בטוחה שהם פחות גזענים, שזה עוד דבר חשוב מאוד.
FML
חד משמעית כן.
ואני לא יכול לסבול חרדים ממוצא פולני
לא יודעת מה איתכם המשפחה שלי חרדית אשכנזית והם אנשים מקסימים.
לא הכרתם אות כולם
אנונימית
הכרתי מספיק.
אבל זה תלוי גם איזה סוג של אשכנזים... פולנים חרדים אני לא מתקרב
לאנונימית
ברור שגם אשכנזים נחמדים.
אבל הקיצוניים הם בדרך כלל אשכנזים.
אבל לא את כולפ
אנונימית
ברור
רובם אנשים נחמדים
lum the forever
כן רוב הקהילות הסגורות הם אשכנזים
החסידות בכלל התחילה מאירופה ומקורה אצל האשכנזים לכן זה ככה
המזרחים פשוט הצטרפו וחיקו את הלבוש והכל.
אנונימית
כן +-
כן, כי הקיצוניים באים מחסידיות והחסידויות הן אשכנזיות ובכללי מזרחים בציבור החרדי נחשבים פחות בישיבות גדולות...
בקיצור הקיצוניים הם אשכנזים...
כן
הם פחות קיצוניים ברוב המקרים
לא , אי אפשר לשפוט קהילה שלמה על ידי התנהגות של כמה אנשים שראית , כל בן אדם הוא בן אדם לעצמו עם אופי ודרגים שונות לכל דבר
אנונימית