5 תשובות
כי אולי הצריפונים לא היו במצב טוב והיו פצעים
קצת שמכניסים אבל אצל הקוסמטיקאית לא כואב לי בכלל, כנראה שאם הלכת לקוסמטיקאית היא שמה לך לק מחוץ לציפורן וזה שורף לך
כן זה קורה לפעמים זה לא תמיד . זה קרה לי אתמול.
בנוגע לשיתוף אם היא משייפת יותר מידי זה כואב ובנוגע למכונה זה לפעמים שורף ולפעמים לא מבינה אותך ..
כן זה קורה לי
זה קורה לי בדרך כלל אחרי שאני לא עושה הרבה זמן לק גל ואז אני חוזרת לעשות אבל אחרי פעם פעמיים לא שורף לי יותר