96 תשובות
שיעשו מה שהן רוצות ומה שיותר נוח להן.
אני מעדיפה להוריד.
אני מעדיפה להוריד.
מאוד צריכות
כן
ואני אומרת את זה בתור בת
ואני אומרת את זה בתור בת
החלטה שלהן, אף אחד לא יגיד להן מה לעשות
לדעתי כן.. כאילו ברור שזה לא חובה אבל זה פשוט מגעיל אותי לראות מישהי עם ידיים / רגליים שעירות
וגם שפם וגבות
וגם שפם וגבות
כל אחת והחלטתה.
אני מרגישה יותר בנוח כשאני מורידה שיערות, יש בנות שמרגישות יותר בנוח כשהן לא.
כמו שגם בן יכול להחליט אם להוריד שיערות או לא.
אני מרגישה יותר בנוח כשאני מורידה שיערות, יש בנות שמרגישות יותר בנוח כשהן לא.
כמו שגם בן יכול להחליט אם להוריד שיערות או לא.
זה לגמרי עיניין שאם בא לך או לא, להוריד שיער נהיה משהו שהחברה מכריחה לעשות, לא חייב אם את לא רוצה
לא, הן לא חייבות
אף אחד לא יגיד להן מה לעשות.
כל אחת עושה את זה מבחירתה
עריכה:
מסכימה עם זאת שכתבה מעליי
אף אחד לא יגיד להן מה לעשות.
כל אחת עושה את זה מבחירתה
עריכה:
מסכימה עם זאת שכתבה מעליי
חד משמעית.
התגובות פה ממש מעצבנות, אם לא תורידי שיערות זה בסדר גמור וזאת החלטה שלך ורק שלך ולא של אף אחד אחר ולאף אחד אין את הזכות להעיר לך
אף אחד או אחת לא "צריך" לעשות כלום.
זו בחירה אישית. שכל אחד יעשה מה שבראש שלו, באמת.
זו בחירה אישית. שכל אחד יעשה מה שבראש שלו, באמת.
ח ח ח ח ח ח ח ח
כל מי שאומר לא מקבל מינוסים.
אף אחת לא חייבת לעשות את זה
תבינו ח ח ח ח
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
כל מי שאומר לא מקבל מינוסים.
אף אחת לא חייבת לעשות את זה
תבינו ח ח ח ח
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
כל אחת תעשה מה שהיא רוצה
כן
אם הן רוצות יש שיער שלא נעים ופחות נוח אז כדאי להוריד
אם בא להן
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה..
אני סובלת בזה אבל זה מרגיש לי דוחה לא להוריד אחרי זמן מסויים אז אני סובלת את זה בשביל עצמי.
אם מישהי מרגישה בנוח עם השיער שלה שלא תוריד אותו ולמה שתסבול בשביל בן אדם אחר או החברה? היא לא צריכה
אני סובלת בזה אבל זה מרגיש לי דוחה לא להוריד אחרי זמן מסויים אז אני סובלת את זה בשביל עצמי.
אם מישהי מרגישה בנוח עם השיער שלה שלא תוריד אותו ולמה שתסבול בשביל בן אדם אחר או החברה? היא לא צריכה
צריכות? לא
אני אישית לא אצא עם אחת עם שיערות כי זה מגעיל אותי...
אני אישית לא אצא עם אחת עם שיערות כי זה מגעיל אותי...
ברור שכן, זה דוחה
וגבר ממש אבל ממש לא אמור להוריד בשום מקום גם אם יש לו המון ובכל מקום,זה גברי
וגבר ממש אבל ממש לא אמור להוריד בשום מקום גם אם יש לו המון ובכל מקום,זה גברי
לדעתי כן
ידיים
רגליים
ישבן
בית שחשי
שפם
וגב
ידיים
רגליים
ישבן
בית שחשי
שפם
וגב
הכי חשוב מידת הטיפוח,אם יש מלא שיער או באיזורים שנחשפים יותר,למשל בידיים הורדתי בגיל מאוחר כי הייתה לי צמיחה יותר איטית בניגוד לשחי,או לשאר הגוף יו נו.
אני כן דוגלת בדרך הטבעית אבל עם גילוח לא משיגים תוצאה ארוכת טווח אז אני עושה לעצמי עם שעווה קרה,חבל שזה לא עובד גם באיזורים רגישים של הגוף חח
ובפנים הפסקתי לגזור גבות,כי אני מאמצת את המראה הפרוע של הגבות אבל ממשיכה לנקות ולעשות שפם כמובן.
אני כן דוגלת בדרך הטבעית אבל עם גילוח לא משיגים תוצאה ארוכת טווח אז אני עושה לעצמי עם שעווה קרה,חבל שזה לא עובד גם באיזורים רגישים של הגוף חח
ובפנים הפסקתי לגזור גבות,כי אני מאמצת את המראה הפרוע של הגבות אבל ממשיכה לנקות ולעשות שפם כמובן.
שיעשו מה שהן רוצות
אבל אם הן רוצות שבנים יהיו בקטע שלהן אז שיורידו...
אבל אם הן רוצות שבנים יהיו בקטע שלהן אז שיורידו...
^momo טוב שלא הגזמת יש עוד מקום שאתה רוצה שהבחורה תוריד שיער? מה עם הראש? גם שם יש שיער..
חד משמעית כן
האמת שכן גם בבטן אם יש להן שערות בבטן
אמרתי את דעתי מה אתן רוצות ? אני בטוח שרוב הבנים מסכימים איתי
אמרתי את דעתי מה אתן רוצות ? אני בטוח שרוב הבנים מסכימים איתי
בגב אני לא מכירה שיער חח
אבל היו לי בלמעלה של הרגליים ובזכות השעווה שלי הן מופיעות הרבה פחות,אז בשלב מסויים מצאתי שזה לא טוב לעשות בכל האיזור.
גם בנים כמו בנות צריכים להיות מודעים לאיזור שמיטיב אותם וגם מזיק להם.
אבל היו לי בלמעלה של הרגליים ובזכות השעווה שלי הן מופיעות הרבה פחות,אז בשלב מסויים מצאתי שזה לא טוב לעשות בכל האיזור.
גם בנים כמו בנות צריכים להיות מודעים לאיזור שמיטיב אותם וגם מזיק להם.
אף אחד לא *צריכה* זה הכל עניין של נוחות רצון ובחירה. אף אחד לא אמור להכריח אותך. אני אישית מורידה כי בעיני זה יותר אסתטי וזה גורם לי להרגיש יותר בטוחה בעצמי
יש כזה בגב למעלה לכיוון הצוואר וזה לפעמים בולט לחלק מהבנות וזה די מוריד
או בגב התחתון גם יש לחלק אולי פשוט השיער שלך שם בלונדיני כזה אז לא רואים ואז זה לא מפריע
או בגב התחתון גם יש לחלק אולי פשוט השיער שלך שם בלונדיני כזה אז לא רואים ואז זה לא מפריע
שואל השאלה:
יש כאן בנות שלא מורידות בכלל?
יש כאן בנות שלא מורידות בכלל?
אנונימי
לדעתי כן. זה חלק מהמוסכמות החברתיות שלנו.
בחירה שלהן
אני חושבת שזה יותר יפה ואסתטי וזה גם לא נוח לי להיות שעירה אבל בחירה שלהן מה שהן אוהבות
אני חושבת שזה יותר יפה ואסתטי וזה גם לא נוח לי להיות שעירה אבל בחירה שלהן מה שהן אוהבות
כל אחת זה עניין שלה
אבל אני מורידה כי זה לא כל כך אסתטי לדעתי... אבל יש כאלה שחושבות אחרת אז שיעשו עם הגוף שלהן מה שהן רוצות
אבל אני מורידה כי זה לא כל כך אסתטי לדעתי... אבל יש כאלה שחושבות אחרת אז שיעשו עם הגוף שלהן מה שהן רוצות
-momo- לא חושבת שיש לי וכן יצא לי לראות פלומת שיער אצל מישהי בעורף,מסכימה איתך שזה מפריע אבל למי שלא מפריע לו יכול לחיות עם זה בשלום.
צריכות? מה..
בשביל להיראות נשית, אסטית, הגיינית, ונקייה כן, צריכות להוריד שיערות
אני מורידה. טיפוח.
אנונימית
לפי דעתי שכל אחת תעשה מה שבא לה אבל מעדיפה שיורידו
מה זה צריכות? אם אני לא אוריד תתבעו אותי? איזה שטויות. זה שבנות מורידות לא אומר שהן צריכות.
כל אחת שתעשה מה שבא לה
פשוט עצוב שמעירים לאישה על שיער שגדל *בטבעיות* כאילו היא חייבת לרצות מישהו ולהוריד בכח. לא כל אחת רוצה להתעסק עם זה והן פשוט אוהבות את זה ככה.
פשוט עצוב שמעירים לאישה על שיער שגדל *בטבעיות* כאילו היא חייבת לרצות מישהו ולהוריד בכח. לא כל אחת רוצה להתעסק עם זה והן פשוט אוהבות את זה ככה.
צריכות? לא.
באופן מוזר אני חושב ששערות יכולות להיות נחמדות. אם מגלחים תוך שנייה זה הופך להיות קוצני, אם לא, זה רך כזה.
אסתטיקה זה סובייקטיבי מאוד, ולדעתי הרבה מזה מושפע מ"מודל היופי" העכשווי שמנסים לשדר לנו.
באופן מוזר אני חושב ששערות יכולות להיות נחמדות. אם מגלחים תוך שנייה זה הופך להיות קוצני, אם לא, זה רך כזה.
אסתטיקה זה סובייקטיבי מאוד, ולדעתי הרבה מזה מושפע מ"מודל היופי" העכשווי שמנסים לשדר לנו.
תעשו מה שאתם רוצות
אני מורידה כי זה מגעיל אותי ואני לא רוצה שיראו אותי ככה
אני מורידה כי זה מגעיל אותי ואני לא רוצה שיראו אותי ככה
באופן מפתיע אני שעיר בעצמי, אם אֶתֿ בנות זה לא מרתיע בדרך־כלל, גם אותי לא מרתיעות בנות עם שערות.
אם הן רוצות - כן
אם לא - לא
זה ממש ממש פשוט
אם לא - לא
זה ממש ממש פשוט
לא הבנתי על מה המינוסים?
אז מה עדיף, שבנות ייראו שעירות כמו הבנים??
אז מה עדיף, שבנות ייראו שעירות כמו הבנים??
כולכם אומרים פה שרק אם הן רוצות אבל ברגע האמת כשתראו מישהי שעירה שלא מורידה שערות כולנו יודעים שלא תרגישו בנוח לדבר עם מישהי כשיש לה שפם על הפרצוף או כשיש לה גבות מחוברת תהיו מציאותיים ואל תלקקו לאנשים רק בשביל פלוסים
אנונימית
בבית שחי חובה! כי זה שומר ריח רע גם בנים מגלחים בבית שחי. אבל ברגליים בידיים לא חובה אבל לדעתי זה מעלה ברמות.
כן. כי אין לך ממש ברירה. רוב הגברים לא רוצה מישהי עם שערות, וזה נחשב גברי ומכוער בעיניי החברה.
אבל אני אומר עכשיו את האמת
אם הייתה לי ההחלטה באמת, לא הייתי עושה את זה. שעווה זה סבל נוראי בשבילי. אולי תחשבו שאני דרמטית ובכיינית, אבל בכל פעם שאני עוברת את הסבל הזה מחדש יש לי דמעות בעיניים מהכאבים האלה. זה פשוט סיוט עבורי
הלוואי שנשים לא היו צריכות לסבול כל כך בגלל החברה, הן במילא סובלות כל כך הרבה מדברים אחרים.
אבל אני אומר עכשיו את האמת
אם הייתה לי ההחלטה באמת, לא הייתי עושה את זה. שעווה זה סבל נוראי בשבילי. אולי תחשבו שאני דרמטית ובכיינית, אבל בכל פעם שאני עוברת את הסבל הזה מחדש יש לי דמעות בעיניים מהכאבים האלה. זה פשוט סיוט עבורי
הלוואי שנשים לא היו צריכות לסבול כל כך בגלל החברה, הן במילא סובלות כל כך הרבה מדברים אחרים.
אנונימית
כן , לא צריכות אבל עדיף אני לא ההיתי רוצה שיהיה לי שיער על הגוף וגם לא ההיתי מרגישה בנוח לדבר עם מישהי שיש לה שפם או גבות מחוברות או כל דבר אחר לדעתי זה לא אסתטי
אנונימית^^, אני לא שופט, אבל את מי את מתכננת להרשים?
לא להרשים פשוט כדי להיראות נשית
אנונימית
ולמה בדיוק את צריכה את זה?
אני צריך להתאמן או לעבוד כרתך כדי להיות גברי?
אני צריך להתאמן או לעבוד כרתך כדי להיות גברי?
חד משמעית כן!
ולפי מה שאני רואה תגובות כאלה מקבלות מינוסים, אז למה? מה רע בלהיות מטופחת?
ולפי מה שאני רואה תגובות כאלה מקבלות מינוסים, אז למה? מה רע בלהיות מטופחת?
אני לא חושבת שאפשר להכריח מישהי להוריד
אבל אותי אישית זה מגעיל לראות מישהי חד גבה עם שפם או עם שערות בידיים
אבל אותי אישית זה מגעיל לראות מישהי חד גבה עם שפם או עם שערות בידיים
בוודאי שכן
אף אחד לא מכריח אתכן אבל ברור שזה יגרום לכם להראות טוב יותר
אף אחד לא מכריח אתכן אבל ברור שזה יגרום לכם להראות טוב יותר
לפי דעתי כן
כן וזה כואב
אני מורידה כי זה מה שעושה לי טוב
מישהי אחרת לא תוריד כי זה מה שעושה לה טוב
העיקר שאותה בחורה תהיה מרוצה מהבחירה שלה
מישהי אחרת לא תוריד כי זה מה שעושה לה טוב
העיקר שאותה בחורה תהיה מרוצה מהבחירה שלה
צריכות זה מילה מוגזמת
אבל כן הסביבה ממש דוחפת לזה
אבל כן הסביבה ממש דוחפת לזה
צריכות?הן לא צריכות כלום, אבל בתור תפיסה חברתית זה נחשב לא יפה, כמו הרבה דברים שלא נוראים במהותם (משקל, צורת שיניים, גודל אוזניים), וגם אני חוטא בזה אי אפשר להלחם בזה.
כולם כאן צבועים. אני אגיד את האמת? כן. זה יותר היגייני ויפה בלי שיער וזה מגעיל דוחה ולא היגייני בשיט עם שיערות ודוגרי? אף אחד לא ירצה מישהי שעירה יותר ממנו ואם יש מישהו שרוצה הוא נואש. בסופו של דבר כל אחת תעשה מה שבאלה אבל זה לא משנה את העובדה שזה דוחה(:
ובטח היו לי מלא מינוסים על התגובה הזאת וזה בסדר אני אמיתית לא צבועה כמו רוב האנשים פה(:
ובטח היו לי מלא מינוסים על התגובה הזאת וזה בסדר אני אמיתית לא צבועה כמו רוב האנשים פה(:
אנונימית
כן!!!
לא מבינה איך בנות יכולות להסתכל על עצמן שעירות ככה אותי זה ממש מגעיל.
לא מבינה איך בנות יכולות להסתכל על עצמן שעירות ככה אותי זה ממש מגעיל.
אף בחורה לא צריכה להוריד שיער כי אמרו לה.
אני אישית מורידה כי זה חלק מהביטחון שלי, יותר נוח לי ככה וגם אז רק במקומות שרואים. אבל מי שלא רוצה לא צריכה, מה אכפת לכם? אם זה מה שעושה לה טוב שתלך על זה זה הדבר האחרון שיעניין אותי
אני אישית מורידה כי זה חלק מהביטחון שלי, יותר נוח לי ככה וגם אז רק במקומות שרואים. אבל מי שלא רוצה לא צריכה, מה אכפת לכם? אם זה מה שעושה לה טוב שתלך על זה זה הדבר האחרון שיעניין אותי
אנונימית
הן לא צריכות. הן יכולות.
יש פה גם אנשים שבטוחים שהם מכירים את המוח של אחרים יותר טוב מהם עצמם ושהם צבועים אם לא מפריע להם שבחורה לא תמרוט לעצמה את השיער. תנוחו דיי. אנחנו כל כך הרבה אנשים בעולם ויש דעות שונות מקצה לקצה אז דיי לחשוב שאתם יודעים הכל זה סתם מציק.
אנונימית
בתכלס אנחנו לא חייבות להוריד שיערות ,
אבל אני אישית לא מרגישה עם עצמי נוח אם אני עם שיערות...
אני לא מורידה שיערות בשביל אף אחד , רק בשבילי, בשביל עצמי..
אבל אני אישית לא מרגישה עם עצמי נוח אם אני עם שיערות...
אני לא מורידה שיערות בשביל אף אחד , רק בשבילי, בשביל עצמי..
כן. בטח
אנונימית
לא, אלא אם הו רוצות.. כמו כל דבר בחיים
אנונימית
אם הם רוצות שגברים ימשכי אליהם ולא יגעלו אז כן
אנונימי
חד משמעית לא
איזה שטויות אתם כותבים
גברים שחיים בסרט לא ימשכו אליהן גברים בפורנו
אנשים אמיתיים יבינו שזה טבעי
גברים שחיים בסרט לא ימשכו אליהן גברים בפורנו
אנשים אמיתיים יבינו שזה טבעי
לדעתי זה מה שבחורה מרגישה..
אני אישית מרגישה יותר בנוח להוריד (וכן, ברור לי שזה בגלל שחינכו אותי לזה שאישה צריכה להוריד ולהיות חלקה וכ'ו), אבל יש המון בנות שלא מורידות וזה בסדר גמור.
אני אישית מרגישה יותר בנוח להוריד (וכן, ברור לי שזה בגלל שחינכו אותי לזה שאישה צריכה להוריד ולהיות חלקה וכ'ו), אבל יש המון בנות שלא מורידות וזה בסדר גמור.
אנונימית
לא, בנות צריכות לבחור מה הן רוצות לעשות עם הגוף שלהן.
לא נוח לך עם שיער גוף? הורידי.
את לא אוהבת להסיר שיער ומעדיפה להשאיר אותו כמו שהוא? אל תורידי.
אין משהו שבנות צריכות או לא צריכות לעשות בעניין הזה, זה כמו שנגיד שבנים צריכים לקצר את שיער ראשם.
לא נוח לך עם שיער גוף? הורידי.
את לא אוהבת להסיר שיער ומעדיפה להשאיר אותו כמו שהוא? אל תורידי.
אין משהו שבנות צריכות או לא צריכות לעשות בעניין הזה, זה כמו שנגיד שבנים צריכים לקצר את שיער ראשם.
בנות צריכות לאהוב את עצמן. יש כאחה שאוהבות עם ויש כאלה בחי
אם הן רוצות להיראות נשיות אז כן
לדעתי כן. זה יותר אסתטי וזה מגעיל עם שיערות זה נראה כמו גבר ואני בינתיים מורידה שיערות רק מהבית שחי ומהרגליים ומהגבות וזהו . אבל שאני ייגדל אני יעשה לייזר למה זה מחרפן אותי.
הן לא צריכות הן יכולות אבל לרוב הרוב רוצות סו...
זה ממש צביעות מה שהולך כאן
תפסיקו להגיד שאתן מורידות שיער כי אתן ספציפית יותר אוהבות את זה
כל מי שמורידה שיער יודעת שאם יהיה לה שיער על הידיים או שפם זה ממש יוריד ממנה אז תפסיקו עם הצביעות
אתן עושות את זה כי אתן יודעות שזה מכוער שיש שפם
תפסיקו להגיד שאתן מורידות שיער כי אתן ספציפית יותר אוהבות את זה
כל מי שמורידה שיער יודעת שאם יהיה לה שיער על הידיים או שפם זה ממש יוריד ממנה אז תפסיקו עם הצביעות
אתן עושות את זה כי אתן יודעות שזה מכוער שיש שפם
מה שהן רוצות
כן, יתפוס לי את העין אישה שלא מורידה שיער אבל לא ברמה שאני אתרחק ממנה לגמרי, זה פשוט ישב לי בתודעה כי זו בחירה שלה
כן, אני מורידה שיערות בגלל שלדעתי זה יותר יפה
לא, בנות לא צריכות להוריד שיער בנות צריכות ויכולות לעשות מה שטוב להן וזה לא אמור לעניין כל כך אף אחד, אבל כמו שיש פה אנשים ויש עוד הרבה, הן צריכות להבין שיש אנשים שיתרחקו מהן כי הן בוחרות אחרת ממה שהחברה מחליטה.
כן, אני מורידה שיערות בגלל שלדעתי זה יותר יפה
לא, בנות לא צריכות להוריד שיער בנות צריכות ויכולות לעשות מה שטוב להן וזה לא אמור לעניין כל כך אף אחד, אבל כמו שיש פה אנשים ויש עוד הרבה, הן צריכות להבין שיש אנשים שיתרחקו מהן כי הן בוחרות אחרת ממה שהחברה מחליטה.
אנונימית
וואו איזה צביעות
כשמישהו כותב שכן אז כולם עושים לו מינוסים אבל בפועל כולכן מורידות וכולכן חושבות שזה מוזר ומגעיל מי שלא תוריד
אבל כשמישהו כותב לא אז מלא פלוסים
אני רוצה לראות פה מישהו שירצה לצאת עם מישהי עם שיער על הגוף
ומישהי שלא תשפוט מישהי עם שערות על הגוף
פשוט צביעות תגידו את האמת אל תנסו לצאת טובים ונחמדים שאלו את דעתכם
כשמישהו כותב שכן אז כולם עושים לו מינוסים אבל בפועל כולכן מורידות וכולכן חושבות שזה מוזר ומגעיל מי שלא תוריד
אבל כשמישהו כותב לא אז מלא פלוסים
אני רוצה לראות פה מישהו שירצה לצאת עם מישהי עם שיער על הגוף
ומישהי שלא תשפוט מישהי עם שערות על הגוף
פשוט צביעות תגידו את האמת אל תנסו לצאת טובים ונחמדים שאלו את דעתכם
אנונימית
ברור
^^ מה זה קשור גם אם לא היו יוצאים איתה זה לא אומר שהן "צריכות" להוריד שיערות
אם אתה לא נמשך למישהי שעירה שיהיה לך בכיף אבל היא לא צריכה להוריד שיערות בשבילך
אם אתה לא נמשך למישהי שעירה שיהיה לך בכיף אבל היא לא צריכה להוריד שיערות בשבילך
דבר ראשון אני בת ודבר שני אני עוד לא פגשתי מישהו שאוהב בנות שעירות
שאלה את מורידה שיער?
שאלה את מורידה שיער?
אנונימית
ממש מצחיק
כל מי שכתבה שיעשו מה שבא להן אבל הן בעצמן מורידות .
מישו אמר שאי אפשר לדבר עם מישהי שיש לה שיער .
אז יש טיפוח ויש שיער כמות, צבע, מרקם, אורך, מצב העור .
כשאני רואה מישהי שלא והשיער גודל טבעי, ורך לא קשה וכהה וקוצני כמו אחרי גילוח במיוחד אם הוא בהיר אז אני מקנאה בה.
אני אישית בעבר גילחתי הרבה ככה שהמצב רע והרסתי את העור שלי והשיער חסר תקנה ככה שבאזורים מסוימים אין לי ממש ברירה אבל לגבי אזורים שלא נגעתי בהם אני מאוד מקווה שלא אגע בהם גם בעתיד.
כתבו גם ששיער בבית השחי עושה ריח רע ואפילו גברים מורידים... אז כרגע אני לא מורידה בשחי, וגיליתי שאני מזיעה פחות ולגבי ריח? שמים דאדורנט...
כל מי שכתבה שיעשו מה שבא להן אבל הן בעצמן מורידות .
מישו אמר שאי אפשר לדבר עם מישהי שיש לה שיער .
אז יש טיפוח ויש שיער כמות, צבע, מרקם, אורך, מצב העור .
כשאני רואה מישהי שלא והשיער גודל טבעי, ורך לא קשה וכהה וקוצני כמו אחרי גילוח במיוחד אם הוא בהיר אז אני מקנאה בה.
אני אישית בעבר גילחתי הרבה ככה שהמצב רע והרסתי את העור שלי והשיער חסר תקנה ככה שבאזורים מסוימים אין לי ממש ברירה אבל לגבי אזורים שלא נגעתי בהם אני מאוד מקווה שלא אגע בהם גם בעתיד.
כתבו גם ששיער בבית השחי עושה ריח רע ואפילו גברים מורידים... אז כרגע אני לא מורידה בשחי, וגיליתי שאני מזיעה פחות ולגבי ריח? שמים דאדורנט...
כל אחת ומה שהיא רוצה אבל אם לי היה הייתי מורידה
לזאת שאמרה שהיא רוצה לראות מישהי שלא תשפוט מישהי עם שיער גוף.
פגשתי מישהי שלא הורידה שיער בגוף כי היא הייתה ממש רגישה לזה והשעווה הכאיבה לה ממש.
זה כן משהו ששמתי לב אליו, אבל היום היא החברה הכי טובה שלי
תתפלאו כן יש אנשים שלא באמת אכפת להם ותחשבו ותגידו מה שבא לכם על זה לא אכפת לי
פגשתי מישהי שלא הורידה שיער בגוף כי היא הייתה ממש רגישה לזה והשעווה הכאיבה לה ממש.
זה כן משהו ששמתי לב אליו, אבל היום היא החברה הכי טובה שלי
תתפלאו כן יש אנשים שלא באמת אכפת להם ותחשבו ותגידו מה שבא לכם על זה לא אכפת לי
אנונימית
כן, לדעתי שפם זה מכוער, בגלל אני מורידה, כי אני לא אוהבת להסתכל על עצמי במראה ולראות שפם, אבל זה לא אומר שזה בשביל מישהו.
ושיער ממש לא מוריד מבחורה, המון בנות מורידות רק כי הן רוצות, לא קשור למה אנשים חושבים, גם בנים מורידים שיער ומרגישים לא בנוח עם שיער, זה לא אומר כלום.
ושיער ממש לא מוריד מבחורה, המון בנות מורידות רק כי הן רוצות, לא קשור למה אנשים חושבים, גם בנים מורידים שיער ומרגישים לא בנוח עם שיער, זה לא אומר כלום.
אנונימית
זה מאוד קשור למה אנשים חושבים .
אם זה לא היה קשור אז בהחלט הרבה יותר בנות לא היו מורידות .
זה המוסכמה החברתית שאישה היא יצור חלק וזה מה שרואים בכל מקום וזה עובד חזק על התת מודע שלנו
ואפשר לומר אותו הדבר על לבוש חשוף ולא נח על דברים שלא באמת נוחים לנו ועושים לנו טוב ואנחנו "אוהבים איך שזה נראה" כי זה מזכיר לנו כל מיני מודלים שהתת מודע שלנו מנסה לחקות.
אם זה לא היה קשור אז בהחלט הרבה יותר בנות לא היו מורידות .
זה המוסכמה החברתית שאישה היא יצור חלק וזה מה שרואים בכל מקום וזה עובד חזק על התת מודע שלנו
ואפשר לומר אותו הדבר על לבוש חשוף ולא נח על דברים שלא באמת נוחים לנו ועושים לנו טוב ואנחנו "אוהבים איך שזה נראה" כי זה מזכיר לנו כל מיני מודלים שהתת מודע שלנו מנסה לחקות.
האנונימית ששאלה אם אני מורידה
כן אני מורידה וזה לא בשביל בנים זה בשביל עצמי ובגלל שזה לא הכי אסתטי ויפה בעיניי, זה לא אומר שאני אחייב בנות אחרות לעשות את זה זה דוחה להגיד שבנות "צריכות" לעשות את זה בגלל מוסכמות חברתיות מטומטמות
כן אני מורידה וזה לא בשביל בנים זה בשביל עצמי ובגלל שזה לא הכי אסתטי ויפה בעיניי, זה לא אומר שאני אחייב בנות אחרות לעשות את זה זה דוחה להגיד שבנות "צריכות" לעשות את זה בגלל מוסכמות חברתיות מטומטמות
מצטערת זאת לא מוסכמה מטומטמת
זה אסתטיקה לדעתי זה חא נשי שיהיו לך שערות בגוף זה דבר שנחשב דבר גברי אמרתי את דעתי את יכולה להסכים ואת יכולה להתנגד זה כבר עיניין שלך
זה אסתטיקה לדעתי זה חא נשי שיהיו לך שערות בגוף זה דבר שנחשב דבר גברי אמרתי את דעתי את יכולה להסכים ואת יכולה להתנגד זה כבר עיניין שלך
אנונימית
אם לאישה יש טבעית שיער גוף אז להגיד שזה לא נשי זו מוסכמה מטופשת
אנונימי
זה נראה רע
גם טבעי מחזור אז לא נכניס טמפון
וגם טבעי זקן אז למה לגלח
כי זה נראה לא טוב מה הבעיה שלכם לקבל את האמת
גם טבעי מחזור אז לא נכניס טמפון
וגם טבעי זקן אז למה לגלח
כי זה נראה לא טוב מה הבעיה שלכם לקבל את האמת
אנונימית
לא אמרתי שלא לגלח זקן אבל יש אנשים שלא מגלחים, בחירה שלך.
וגם זה כמו שתגידי שמחזור זה לא נשי...
בכל מקרה לכל אישה יש זכות לבחור ויש נשים שלא מגלחות וגברים שלא אכפת מהם.
למה לגברים לא אומרים כלום? עליהם זה לא נראה יותר טוב, לפחות לדעתי.
אם בעינייך זה לא יפה סבבה, אבל אנשים אחרים יכולים לבחור אחרת - יופי זה סובייקטיבי.
וגם זה כמו שתגידי שמחזור זה לא נשי...
בכל מקרה לכל אישה יש זכות לבחור ויש נשים שלא מגלחות וגברים שלא אכפת מהם.
למה לגברים לא אומרים כלום? עליהם זה לא נראה יותר טוב, לפחות לדעתי.
אם בעינייך זה לא יפה סבבה, אבל אנשים אחרים יכולים לבחור אחרת - יופי זה סובייקטיבי.
אנונימי
אוקיי שיעשו מה שהם רוצים אני אמרתי שלדעתי זה לא נשי ולא אסתטי
לא החרכתי בנות להוריד שיער הבעתי את דעתי
לא החרכתי בנות להוריד שיער הבעתי את דעתי
אנונימית
סבבה הבעתי את דעתי שזה כן נשי
אנונימי
אנונימי תתחתן איתי^
הנה לכם ההוכחה שזה סתם משהו שהתפתח עם הזמן, והאמת שאולי הגיע הזמן לשנות אותו.
בעבר לנשים לא היו זכויות, היום המעמד שווה ככל האפשר ולכל אחד יש זכות על חייו.
פעם מודל היופי בשיער היה שיער קצר ומנופח ודברים כאלה, היום כל שיער יכול להיראות יפה אם דואגים לו.
יש המון דברים שהשתנו במהלך השנים, אני בטוחה שהיו גם שנים שנשים לא הורידו שיער.
הנה לכם ההוכחה שזה סתם משהו שהתפתח עם הזמן, והאמת שאולי הגיע הזמן לשנות אותו.
בעבר לנשים לא היו זכויות, היום המעמד שווה ככל האפשר ולכל אחד יש זכות על חייו.
פעם מודל היופי בשיער היה שיער קצר ומנופח ודברים כאלה, היום כל שיער יכול להיראות יפה אם דואגים לו.
יש המון דברים שהשתנו במהלך השנים, אני בטוחה שהיו גם שנים שנשים לא הורידו שיער.
אנונימית