6 תשובות
קחי ג'קט לדעתי
זה תלוי איפה את גרה וכמה קר .. אולי עדיף שתשימי משהו דק כי זה נראה שלקראת הצהריים יהיה נעים.. אני אישית יצאתי עם ז'קט רגיל
שואל השאלה:
אני מהמרכז וחשבתי לשים מתחת למדים חולצה ארוכה אבל יתחממם בהמשך היום?
אנונימית
אני חושבת שכן לא כזה קר בשביל סריג .. לפחות ממה שאני מרגישה
שואל השאלה:
אז סריג מיותר?
אנונימית
אה כן את יכולה מקסימום תיכנסי לשירותים תורידי אם יהיה ממש חם למרות שלא נראלי אם זה חולצה דקה