9 תשובות
כן אבל זה לא הכי נוח שיש
כן אבל זה לא יהיה כל כך נוח ואוליי קצת צפוף
אכן
כן אבל זה לא נוח כל כך
כן ישנתי אצל אחותי כמה זמן ואצלה יש מיטה וחצי.
זה אפשרי אבל די צמוד
אני וחבר שלי ישנו במיטת יחיד חחח חושבת שזה יספיק מיטה וחצי
אנונימית