7 תשובות
אנוכי
שואל השאלה:
כמה זה הרס לך את השיער מ10-1
כמה זה הרס לך את השיער מ10-1
אנונימית
אני צבעתי כמה פעמים כבר והשיער שלי לא נפגם, צריך להשתמש ולטפל בו טוב והוא לא יישבר וייסדק, צבעתי אבל גם נתתי לשיער מנוחה לכמה חודשים ואז עשיתי שוב... (:
אני
צבעתי פעמיים וזה הרס לי את השיער בערך 7
חימצנתי את השיער השבוע, חצי שיער.
כרגע הוא די בריא אבל אני לא יודעת מה יהיה בהמשך
כרגע הוא די בריא אבל אני לא יודעת מה יהיה בהמשך
באותו הנושא: