3 תשובות
אני מבינה שאת בטוחה, אבל הצבא לא מבין את זה כמוני - בלי איבחון, זה כאילו אין לך, כי אין לך שום אישור מפסיכיאטר מוסמך שיכול לאשר את זה.
שואל השאלה:
אני בטוחה 100 שיש לי, ואני רוצה להיות משקית תש
אני בטוחה 100 שיש לי, ואני רוצה להיות משקית תש
אנונימית
בלי איבחון, אין לו שום דרך לדעת אם יש לך או אין לך ocd מאובחן.
האמת שאני לא יודעת על זה הרבה בכלל, אבל לא משנה מה, את תמיד יכולה להתנדב להתגייס.
ואגב, עצה אישית - הבריאות שלך היא קודם כל, והיא לדעתי חשובה יותר מהכל. תלכי לאיבחון, אל תתני לזה ש"הצבא יכול לא לגייס אותי" להשפיע עלייך.
שוב, אני לא יודעת על זה הרבה, אם מישהו פה בתגובות יוסיף על מה שאמרתי זה רק מבורך.
האמת שאני לא יודעת על זה הרבה בכלל, אבל לא משנה מה, את תמיד יכולה להתנדב להתגייס.
ואגב, עצה אישית - הבריאות שלך היא קודם כל, והיא לדעתי חשובה יותר מהכל. תלכי לאיבחון, אל תתני לזה ש"הצבא יכול לא לגייס אותי" להשפיע עלייך.
שוב, אני לא יודעת על זה הרבה, אם מישהו פה בתגובות יוסיף על מה שאמרתי זה רק מבורך.
באותו הנושא: