8 תשובות
את לא חייבת להוריד שיערות :)
השאלה הזו תגיע לחמות בדוק
אנונימית
אני אגיד לך שאני לא אוהב את זה בעצמי שאני אוהב גוף חלק אצל נשים. אני באמת לא יודע למה זה ככה אבל זה פשוט ככה ואני גם חושב שזה משהו שלא בסדר איתי.
אנונימי
זו לא חובה, זו העדפה אישית
זה יותר מהעדפה אישית, וגם אני חושבת שזה דפוק.
את לא היחידה ככה ויש הרבה שמעודדות להפסיק עם זה.
זה באמת הפף לדפוס בעולם.
דבר ברור כל כךברמה שיש גברים שאפילו לא מעלים בדעתם שלאישה יהיה שיער
ולא רק בנים מפחדים מזה גם בנות מפחדות מעצמן שזה עוד יותר מזעזע
וזה ממש לא העדפה אישית.
כמו שכתבו פה.
זו תרבות שהוכנסה לנו טוב טוב לתת מודע .
וזו עוד הוכחה שכל כך בטוחים שזו העדפה אישית וזה מה שנח (איכשהוא לכולם) וזה מה שמעדיפים ככה.
אבל בדיוק זה מה שגרמו לנו לחשוב שזה משו עצמאי שלנו וממש לא. פשוט שולטים לנו על המח
זה מה שאתן מחליטות.