4 תשובות
רוב הימים עכשיו ממש חמים, קח קצרה
לא חושב שיהיה כזה קר ברביעי הבא
אני חושב שאפשר לבוא עם קצר

מקסימום יהיה לך קצת קר, לא יקרה לך כלום
תלוי מה יהיה מזג האוויר
תבדוק באותו יום
אתמול הייתי בבריכה והיום היה גשם, זה משתנה כרגע..
קצרה וגקט