2 תשובות
לאו דווקא
אתה מסרב להתמודד עם המציאות הנוכחת
וזה לגיטימי, אני מכירה עוד המון כאלה שבשביל להדחיק ולא להתמודד עושים דברים די נוראים
זה בסדר שתנסה לשנות את המציאות שלך אם היא גורמת לך להרגיש רע
פשוט תזהר לא לפגוע בעצמך
אתה מסרב להתמודד עם המציאות הנוכחת
וזה לגיטימי, אני מכירה עוד המון כאלה שבשביל להדחיק ולא להתמודד עושים דברים די נוראים
זה בסדר שתנסה לשנות את המציאות שלך אם היא גורמת לך להרגיש רע
פשוט תזהר לא לפגוע בעצמך
שלום לך יקר,
אתה שואל שאלה מאוד מורכבת, שאין עליה תשובה. השימוש במילה "דיכאון" מאוד נפוץ ומשמש לתיאור מגוון מאוד רחב של מצבים נפשיים.
do "לברוח מהמציאות" הוא ביטוי בעל שימושים רבים. למשל, קריאת ספר והאזנה למוזיקה הם גם סוגים של בריחה מהמציאות.
אבל, נדמה מעצם השאלה שאתה מעלה פה שאתה מאוד מוטרד! נדמה שאתה סוחב קושי מתמשך שלא נותן לך מנוחה. אולי אתה לא מרוצה ממראה גופך? אולי היית רוצה לשנות בך משהו, ואין דרך פשוטה וקלה לעשות זאת. זה לבטח מתסכל, אולי גם מכעיס. או שזה עשוי גם להפחיד ולהדאיג.
פונה יקר, אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך להתחבר לאתר שלנו ולהתכתב על מה שמטריד ומציק לך עם אחד המתנדבים/ות שלנו. אנחנו כאן בשבילך, להיות איתך, להקשיב לך, לנסות להבין ואולי להצליח לעזור, או להפנות לגורם שיכול לסייע לך. אל תישאר לבד עם מחשבות מטרידות שכאלה.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
שעות הפעילות שלנו באתר:
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
אתה שואל שאלה מאוד מורכבת, שאין עליה תשובה. השימוש במילה "דיכאון" מאוד נפוץ ומשמש לתיאור מגוון מאוד רחב של מצבים נפשיים.
do "לברוח מהמציאות" הוא ביטוי בעל שימושים רבים. למשל, קריאת ספר והאזנה למוזיקה הם גם סוגים של בריחה מהמציאות.
אבל, נדמה מעצם השאלה שאתה מעלה פה שאתה מאוד מוטרד! נדמה שאתה סוחב קושי מתמשך שלא נותן לך מנוחה. אולי אתה לא מרוצה ממראה גופך? אולי היית רוצה לשנות בך משהו, ואין דרך פשוטה וקלה לעשות זאת. זה לבטח מתסכל, אולי גם מכעיס. או שזה עשוי גם להפחיד ולהדאיג.
פונה יקר, אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך להתחבר לאתר שלנו ולהתכתב על מה שמטריד ומציק לך עם אחד המתנדבים/ות שלנו. אנחנו כאן בשבילך, להיות איתך, להקשיב לך, לנסות להבין ואולי להצליח לעזור, או להפנות לגורם שיכול לסייע לך. אל תישאר לבד עם מחשבות מטרידות שכאלה.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
שעות הפעילות שלנו באתר:
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: