9 תשובות
לדעתי 'בת זוג' נשמע יותר בוגר מ'חברה'
כן, חברה זה יכול להיות בת שיש לך איתה קשרי חברות ולא בהכרח אהבה
לא יודע למה אבל בת זוג נשמע לי פלצני חחח אבל אין ספק שיותר נכון להגיד ככה. אין הבדל בתכלס, פשוט זה אומר על הבנאדם שמשתמש במושג הזה שהוא קצת פלצני חחח סתם סתם, יש שמי שיראה בזה משהו חיובי, בוגר..
כן ברור,חברה בוא ניהיה כנים זה ידידה טובה ממש זה נשבר בגלל משהו דיי...
בת זוג לא!
אני חושבת שחברה זה כזה חדש ובת זוג זה מאורסים
בת זוג זה יותר רשמי לא?!
לא במשמעות
חברה זה נשמע ילדותי יותר קצת, אבל אין הבדל תכלס.
לפי דעתי בת זוג זה יותר רציני ויותר מראה על הערכה ,לאו דווקא במכוון.. פשוט נשמע לי יותר טוב מ'חברה שלי'