7 תשובות
על הפנים
פרימיטיבי,שייך למאה הקודמת,
היום נשים וגברים עושים כמעט הכל שווה בשווה ולפי איך שזה עובד כנראה שכך צריך להיות.
אנונימית
חרא של משפט כי העובדה שאני אישה לא אומרת שיש מקום ספציפי שאני צריכה להיות בו או פעולה מסויימת שאני צריכה לעשות.
אין שום קשר בין המין שלנו לבית מקומנו ותפקידנו בעולם.
רק כשהן רעבות הן צריכות להיות שם:)
הוואנגוך של הדיבור.
מה יש לכן? אתן רוצות שיעור בהומור? לא ממני אני לא מצחיק, אבל יאללה, תמשיכו. מה אתן ניתקעות?
אתן חושבות שאיכפת לי כשמישהי אומרת "וואי למה כל הבנים כל כך מטומטמים?! שיואו", לא! ממשיכים הלאה, הכבוד הדפוק שלכן דופק אותכם כלכ כך חזק שאתן לא שמות לב.
יאללה, תיתבגרו!
אנונימי
מבחינת נכון או לא, לא ניתן כלכך להתווכח עם זה שהוא לא נכון. מבחינת מצחיק או לא, ובכן, פשוט לא מצחיק. אני ממש אוהבת הומור שובניסטי אבל המשפט הזה כבר מת ולא העלה בי אף פעם גיחוך. הוא היה נחמד פעם בתור סטיקר.
בום טראח שוביניסטים לפח