4 תשובות
לדעתי היא לא חברה אמיתי, תדברי איתה.. אם לא יעזור אין ברירה חוץ מלנתק קשר
שואל השאלה:
את/ה רצינית?
אנחנח כמו אחיות,אנחנו צילי וגילי אנחנו לא יכולות לנתק קשר.
אנחנו מכירות 10 שנים
את/ה רצינית?
אנחנח כמו אחיות,אנחנו צילי וגילי אנחנו לא יכולות לנתק קשר.
אנחנו מכירות 10 שנים
שמעי.. אמרתי את דעתי תעשי מב שבא לך
אני בחיים לא אגיד לחברה שלי "אין לי מה להגיד" מזה החוסר רגישות הזה?!
אני במקומך הייתי אומרת לה.ן הכל כולל הכל, מה את מרגישה, למה זה פוגע בך
תשאלי אותה אם יש סיבה לכל זה, אם עשית משהו לא בסדר
דגידי לה שאת מרגישה מרוחקת, כיאלו כבר לא איכפת לך ממך.
אני במקומך הייתי אומרת לה.ן הכל כולל הכל, מה את מרגישה, למה זה פוגע בך
תשאלי אותה אם יש סיבה לכל זה, אם עשית משהו לא בסדר
דגידי לה שאת מרגישה מרוחקת, כיאלו כבר לא איכפת לך ממך.