3 תשובות
ירידה במשקל זה לא משהו שקורה אם בפעם אחת עושים ספורט בצורה רצינית, כן ההליכה הזאת עזרה אבל את צריכה להתמיד לעשות ספורט ולאכול בריא. אגב לא חייב להתחיל ב10 קמ, זה סבבה גם להתחיל בהליכה יותר קצרה כדי להתרגל לזה ואז להעלות את הקצב לריצה או להעלות את המרחק עם הזמן
כן נראלי שרפתם איזה 600 קלוריות אפילו יותר אם תתמידי אז כן
שואל השאלה:
את האמת עשינו את זה סתם בשביל הכיף ובגלל השיעמום וזה היה לנו גם כיף נורא וברור שנעשה את זה שוב ואם על הדרך נצליח להוריד זה בונוס