6 תשובות
זה עניין של טעם.. לדעתי כן (:
לדעתי ממש כן,
בעונה הראשונה יש בעיקר מצבים כאלה ובעונה השנייה כבר מתחילה יותר עלילה
בעונה הראשונה יש בעיקר מצבים כאלה ובעונה השנייה כבר מתחילה יותר עלילה
מהסדרות היחידות שככל שמתקדמים בעונות הן יותר ויותר טובות
^מחזקת
היום בירסדיי לרייצלל
בעיניי כן