התחברות
הרשמה
יש לי בחילות כשאני במחזור וחוסר תיאבון, זה נורמלי? אין לי חשק לאכול כלום ואני מרגישה שאם אני יאכל אני יאקי
בינתיים אכלתי רק פופקורן
אין לי כאבי בטן אבל יש לי בחילה כבר מאתמול בלילה
5 במאי 2020, 15:49
תשובה אחת
כן זה נורמלי תאכלי משהוא ממש קל
א
אנונימית וסושי