30 תשובות
הכי לא
אנשים מכול העולם באים לתל אביב בשביל לבלות
אנונימי
לא מסכים. יש מקומות בילוי ומיליוני תיירים בשנה.
לא.
לא
כן ולא.
כי זה תלוי את מי אתה שואל.. נגיד כאלה שאוהבים טבע וכאלה יש מלא מקומות אבל לכאלה שמעדיפים לבלות במקומות כמו בעולם אין הרבה אופציות
חח, לא
שואל השאלה:
נו בינינו...
רוב האנדים די ממורמרים וחופרים רק על פוליטיקה ורבים על שטויות. אנשים פה ממש כבדים ובגדול חוץ מלעבוד כמו חמור במשכורת מינימום ולחזור הביתה לישון אין מה לחפש פה
אנונימי
לא ממש הבנתי את השאלה
מה רצית לעשות כאן? יש מדינה שהיא לא בשביל לעבוד?
כאילו כן ולא...
בשביל הרבה אנשים זה מקום לבלות בו וגם ללמוד על ההיסטוריה שלנו אז כן
ולי נגיד אין מה לחפש פה אז לא
אנונימית
זה מנקודת מבטך.
אנונימי
שואל השאלה:
התיירים הולכים לרוב לירושלים למקומות הקדושים או לחוף ים בתא... ולא יהיו בעתיד תיירים כבר כי אין יותר טיסות
אנונימי
אם כבר, לעבוד בישראל ולחיות בארצות הברית, כי אז הכסף שלי יהיה שווה פי 3 ויותר...
אנחנו צריכים מדינה ליברלית.
שואל השאלה:
אני מתכוון מה כבר יש לי לחפש פה? אין לי בכלל חברים או מכרים ואני חוץ מעבודה, הביתה ולישון לא עושה כלום...
אנונימי
שואל השאלה:
בארהב המשכורות גבוהות יותר
אנונימי
כמובן שאין עכשיו תיירים בכול העולם אין תיירים עכשיו,כשתעבור המחלה יחזרו התיירים
ותל אביב היא יעד הטבעונות הגדול בעולם והיא נחשבת כעיר הלהטבים העולמי
יש הרבה מה לעשות בישראל
אנונימי
שואל השאלה:
אבל ארהב לא משהו, חברים שלי היו שם ולא התלהבו
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל כך בקטע של טבעונות ולהטבים, אבל כל אחד והשיגעון שלו...
אנונימי
אתה צודק זה כמו מפעל מסודר לכול אזרח נולד בית ספר צבא עבודה ובכול שלב אתה תורם למדינה ופחות לעצמך נגיד בבית ספר אז אתה מביא ציונים כדי לייצג את המומצע הארצי בצבא להגן על המדינה בעבודה מיסים למדינה חלק מהמשכורות שאת עבדת ולא המדינה
שואל השאלה:
אם אני צריך לבחור בין שיגעון נתניהו לשיגעון הטבעונות והלהטבים אז אני בוחר להיות ניטרלי

אבל בגדול כל העולם הוא די משעמם
אנונימי
שואל השאלה:
lil peep צודק/ת.
ואני לא מאמין במחויבות חברתית
אנונימי
ואיי ממש לא
ליל פיפ (אם זה ככה באנגלית)

צודק לגמרי
אבל חברים שלי הכי חשוב להצביע לביבי המלך שלנו שיושב בממשלה שלנו עבריין והמדינה שלנו תומכת בזה לא לשכוח מחל בקלפי
בדיחה מהלכת
שואל השאלה:
נכון.. המשכורות יחסית נמוכות ביחס למדינות מערביות אחרות ואין תחבורה ציבורית נורמאלית. ובכללי אנשים לא משהו והמנטליות פה די מוזרה
אנונימי
זה מנטליות ישראלית מתלוננים אבל עדיין הולכים עם העדר
אצל כל 1 זה שונה/אחרת,
אבל אין ספק שמאוד ברור שהרבה לוקחים את העבודה הביתה(אחרי זמן העבודה במשרד)------------------ משהו שגורם לחשוב שיש הרבה פחות זמן/אין זמן לבילוי
מה יש לך אתה יודע כמה באים לתל אביב בשנה כל התיירים באים לתל אביב אני לא יודע מאיפה אתה אבל יש מקום בתל אביב שנקרא שוק הכרמל 70 אחוז מהכנסות של כולם שם זה תיירים