2 תשובות
אני לא רוצה להכנס לחיים שלהם יותר מידי אבל אני חושבת שאם המצב הכלכלי שלהם לא טוב שילכו לעבוד למה הם עדיין מצלמים זה לא נותן הרבה כסף יוטוב אוקי נכון עכשיו בתקופת הקורונה אין הרבה עבודה אבל אם ההיתי ניקה ההיתי הולכת לעבוד בסופר או משהן כזה ועוזבת את יוטוב כי יוטיוב לא נותן הרבה תועלת חוץ מי כיף סוג של הנאה אבל אז קיצר אם אני ההיתי במצב שלהם הולכת לעבודה ושמה את התינוקת אצל סבתא או משהו כזה או למשל היא תעבוד יום ואז איליה יעבוד יום אחר