3 תשובות
אם ממש כואב לך הבטן אז לא אבל אם בקטנה אז תכנסי שלא תפסידי חומר
כן
אם את ממש לא מרגישה טוב ולא חושבת שתצליחי ללמוד ותוכלי להשלים את השיעור אז את יכולה לא להיכנס ולרשום למורה