9 תשובות
שאלה בלי פואנטה חחחי
לא
לא יש לי ריח של ורדים
אני מניח שלכולם יש, זאת גם אחת הסיבות שמצחצחים שיניים בבוקר.
בגלל זה אנשים מצחצחים שיניים בבוקר ובערב
דווקא לא ואני מצחצחת כל ערב ובוקר.
נראלי שלכולם..
אנונימית
כן
אנונימית
^בגלל שאת מצחצחת לא חח