9 תשובות
m./
שואל השאלה:
די כבר גם ממקודם כתבת סתם תשובה פשוט תענה/תעני או שאל תענה אל השאלה
די כבר גם ממקודם כתבת סתם תשובה פשוט תענה/תעני או שאל תענה אל השאלה
אנונימית
אני פחות אוהבת את ה35 יום אהבתי יותר את ה26 יום של השעון חול
שואל השאלה:
עשית את שתיהם? איפה יש יותר תוצאות?
עשית את שתיהם? איפה יש יותר תוצאות?
אנונימית
עשיתי רק את ה26 אני באמצע שלו אבל כן רואים תוצאות הרבה בבטן ואני די בטוחה שגם בישבן
גם עוד שבוע יוצאת תוכנית חדשה את יכולה לחכות לראות מה היא
שואל השאלה:
איך את יודעת? ולמה את פחות התחברת ל35 יום?
איך את יודעת? ולמה את פחות התחברת ל35 יום?
אנונימית
כי עשיתי את ה26 והיה שם כמה פעמים סרטון אחד והזה של הקיץ והוא עולה לי על העצבים סרטון מעצבן אבל תעשי מה שבא לך. פשוט גם האתגר של הקיץ ארוך יותר והוא יותר מחודש וזה מתחיל להעיק...
וקלואי אמאה אצלה בסטורי באינסטגרם