17 תשובות
אני אוהבת גם וגם. אי אפשר לצפות שהם לא ישנו את הסגנון שלהם.
שואל השאלה:
^ברור שאי אפשר לצפות שכל קאמבאק במשך שבע שנים יהיה אותו דבר, אבל לדעתי מאז 2019 המוסיקה שלהם הפכה ליותר מדי סופט...
^ברור שאי אפשר לצפות שכל קאמבאק במשך שבע שנים יהיה אותו דבר, אבל לדעתי מאז 2019 המוסיקה שלהם הפכה ליותר מדי סופט...
^^ לי אין בעיה עם זה. תזכרי שהם כבר ממש מפורסמים בכל העולם והם צריכים להוציא מוסיקה שתדבר לכולם. ויש להם שירים חדשים שמזכירים קצת את הישנים.
שואל השאלה:
^גם לי אין, וגם זו לא מוסיקה בלתי נסבלת או משהו, פשוט פחות מתחברת.
^גם לי אין, וגם זו לא מוסיקה בלתי נסבלת או משהו, פשוט פחות מתחברת.
כן זה פשוט פופ "רגיל" סוג של אבל אין לי בעיה עם זה בכלל
כנל, ארת run, או i need you וכל מה שסובב סביב the most beautiful moment in life היו התקופות האהובות עליי, וזו גם אחת הסיבות שיצאתי מהפאנדום
^^ איזה עוד סיבות?
שואל השאלה:
^וואו כן, בתקופה של the most beautiful in the life היו להם שירים מדהימים, כנל wings ו skool luv affair
^וואו כן, בתקופה של the most beautiful in the life היו להם שירים מדהימים, כנל wings ו skool luv affair
אני אוהבת אותם לא משנה איזה סגנון יש להם כי אני מעריצה את האנשים עצמם! את האישיות המדהימה שלהם!
אבל boy in love זה פשוט שיר שלמוות! וכן אפשר לומר שהיתחברתי יותר לשירים הישנים שלהם! אבל אני מתחילה להיתחבר גם לסגנון הזה!
אבל boy in love זה פשוט שיר שלמוות! וכן אפשר לומר שהיתחברתי יותר לשירים הישנים שלהם! אבל אני מתחילה להיתחבר גם לסגנון הזה!
אני ממש אוהבת את השירים בתקופה של 2015-2017 כזה. אני בכללי אוהבת את כל השירים שלהם, ואני באמת חושבת שבקושי יש להם שירים לא טובים. אני קצת פחות מתחברת לשירים המרכזיים של עכשיו, אבל אני מניחה שזה ככה רק בגלל שהם התפרסמו ממש. אבל הסייד טראקס שלהם עדיין נשארו מדהימים ואני ממש אוהבת אותם.
אוהבתת הכול
השירים הישנים הם אלה שהובילו אותי להכיר אותם ולשמוע את השירים שלהם עד היום
השירים הישנים הם אלה שהובילו אותי להכיר אותם ולשמוע את השירים שלהם עד היום
וואי כן, עדיין יש שירים שאני אוהבת שלהם מהיום אבל אין מה להשוות לפעם, אני מתגעגעת לקונספט הישן שלהם וקשה לי לשמוע שירים שלהם מפעם דווקא בגלל שזה מעציב אותי, תהיי בטוחה שאת לא היחידה שמרגישה ככה.
אני אוהבת גם את החדשים אבל הישנים ממש ממש טובים
^^ אהה יש לנו את אותו שם
ולי אין בעיה עם תקופה שלהם חח
ולי אין בעיה עם תקופה שלהם חח
אני אוהבת גם את הישנים וגם את החדשים כי תכלס כל שיר שהם מוציאים פשוט מושלם
חד משמעית! אני אוהבת חלק מהשירים שלהם מהארות החדשות יותר, אבל אני ללא ספק מתחברת יותר לקונספטים הישנים.
כל השירים שלהם יפים