8 תשובות
חח גם אני הייתי ככה פעם.
עכשיו אני מדברת ככה רק עם חברות בודדות.
אני תמיד עושה כאילו מתכבה לי הטלפון ואז אחרי זה אומרת
"לא היו לי אחוזים והטלפון נכבה סורי"

חשוב לציין במהלך השיחה "יואו יש לי 10 אחוז ואני לא מוצאת את המטען"
כדי שזה ישמע אמין
וואי כן
כולם חופרים ואחר כך מתפלאים שאני מסננת
אני ממש שונא לדבר בטלפון
חחחחח תלוי למי.. עם המשפחה אני אוהבת לדבר ועם חברות טובות שלי גם... אנשים שאין לי כל כך שיחה איתם אז פחות:)
בדרך כלל אני אעדיף לדבר עם אנשים בוואטסאפ או כאלה:)
השיחות שלי רק כמה דקות, וכולם לא סתם, כאילו לא לדבר, סתם אומרים לי משהו או מבקשים משהו וזהו, לול, וגם אני מתקשרת לאותה כוונה
שואל השאלה:
וואי אני שמחה שאני לא היחידה שככה, הרגעתם אותי. הרגשתי ממש רעה שאני לא עונה.
אנונימית
וואי חשבתי שזאת רק אני.