5 תשובות
למה לא? אם זה מסתדר בינינו.
כן הייתי יוצאת עם אתיופי נראלי אולי הרקע טיפה שונה אבל זה לא ככ מפריע ואני נמשכת אליהם
אם האישיות הולכת בטח
הייתי יוצאת עם אתיופי!! כל עוד הוא מכבד ואדם טוב וזה זה .. למה לא?
איזה שטויות הייתי יוצאת עם מי שמוצא חן בעיניי ממש לא מזיז לי צבע עור
באותו הנושא: