14 תשובות
3-4
1 הכי קרובה
בכנות, אולי 1-2 קרובים מאוד :(
1 שגם אותו אני מתחילה לאבד
0
לא מצחיק! אני לא סומכת על אף אחד,
כל מי שחשבתי שהוא באמת חבר טוב הכל היה אינטרסים שלו!
חבר שלי, ועוד 2 חברות טובות באמת.
בכללי אחת החברות ואני נמצאות בחבורה של בנים וכולם שם חברים טובים, אבל בכל זאת הם יותר רחוקים מאלו שרשמתי למעלה.
שניים אולי שלושה
בעיקרון יש לי ארבע חברות אבל בהרגשה שלי יש לי אפס חברות שקרובות אליי:(
2 והן כמו אחיות בשבילי. כל שאר ה"חברות" שלי הן כן נחמדות אלי והכל אבל עדיין לא תמיד אכפת להן ממני ואני לא מרגישה איתן הכי בנוח. מרבה חברים מרבה דאגה- זה המוטו
2 ממש טובות
1 הכי קרובה אליי