7 תשובות
בעיקרון כן אבל את לא יכולה למרוח לך לעצמך כי כל פעם שמורידים צבע שמים מין חומר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר אבל לשים לק רגיל על הבנייה?
אנונימית
לא שמים לק ג'ל
אנונימית
שואל השאלה:
אז השאלה שלי אם אפשר לעשות בנייה בלי כל זה כדי לשים לק רגיל
אנונימית
לא אי אפשר לשים לק רגיל על בנייה זה לא יחזיק רק לק גל וכל פעם שאת מורידה את הצבע את צריכה לשים איזה חומר שקוף כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא צריכה שלק רגיל יחזיק לי גם ככה אני מחליפה כל הזמן
אנונימית
הוא לא מחזיק לא במובן ש לא נשאר הרבה זמן הוא פשוט לא מתייבש על הבנייה
אנונימית