16 תשובות
איך עוד אני אשיג דברים מהמדף העליון?
הכי מעדיף בנות בסביבות 1.80. שמתקרבות לגובה שלי
הלוואי לדעתי בנות גבוהות זה הכי יפה שיש ומטר 80 זה גובה מושלם
שואל השאלה:
אוף רק אם היית בגיל הנכון^
אוף רק אם היית בגיל הנכון^
אנונימית
בנות גבוהות הן הכי יפות שיש. הרבה פחות מעדיף בנות גמדות בגובה 1.60 שלא כמו הרוב.
לא סתם רוב הדוגמניות הן מגובה מסוים, זה הרבה יותר מושך
לא סתם רוב הדוגמניות הן מגובה מסוים, זה הרבה יותר מושך
איזה גובה את?
שואל השאלה:
מטר 80 למה?
מטר 80 למה?
אנונימית
זה גובה מושלם. לא גבוה מדי ולא נמוך. זכית!
זה לא הגיל האמיתי שלי סתם עשיתי
למה בת כמה את
שואל השאלה:
בת 17 וחצי
בת 17 וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
~ godofwar~ אנחנו מדברים כבר בפרטי פשוט לא נראלי שאתה יודע שאני מטר 80
~ godofwar~ אנחנו מדברים כבר בפרטי פשוט לא נראלי שאתה יודע שאני מטר 80
אנונימית
אני קצת יותר גדול ממך אני 18 וחצי
כמה שיותר גבוהה יותר טוב
הלוואי זה מושך בטירוף
באותו הנושא: