5 תשובות
לא, כי אני מהקהילה הגאה
זה לא יכול להיות אפשרי
לא, בלי שום קשר לחברים. העובדה שהוא נגד הקהילה מראה משהו על האישיות שלו.
הומופוב כאילו? לא כי אני לא מתחברת לאנשים ששונאים סתם במיוחד אם האנשים שהוא שונא הם חברים שלי
תלוי, אם זו שנאה קיצונית של ממש והוא יכול להתפרע עם הדעות שלו על הקהילה אז לא.
אם הוא לא מקבל אבל מנסה להדחיק את זה ולנסות לראות את האנשים לפני הנטייה שלהם אז כן.
אנונימית
בלי קשר שיש לי חברים ואנשים שאני מכירה מהקהילה אני לא הייתי יוצאת איתו חד משמעית זה אומר לי שהוא הומופוב ואני מצטערת אבל לא בראש שלי שהוא יטיף לי כל דקה עליהם ובעצם אין שום נקודה שאפשר להפנות נגדם... זה סבבה שהקהילה לא תבוא לכם בטוב אני מכבדת זאת הדעה שלכם אבל יש גבול ואני לא הייתי יוצאת עם אחד כזה